Post by nfulefreliwil on Mar 13, 2022 23:43:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Pixel Heroes 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Pixel Heroes 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Super Pixel Heroes 2022 2022 version ▞▞▞
Super Pixel Heroes 2021 Arcade geh
Det lastes så lenge at jeg ikke engang kan spille lenger. Jeg vil gjerne ha dette spillet hvis det laster raskt, jeg spiller aldri dette spillet på 2 eller 3 år
Jeg har ingen hodefiks på dette
Det er godt og morsomt
Neiåååå
Jeg hater dette spillet så mye at det er så dumt akkurat som skaperen av spillet, og når jeg blir skadet og mister en del av kroppen din og du ikke får det tilbake, er det så dumt og du klarer aldri å blokkere det så dumt
Jeg skal rangere denne 5 hvis jeg likte den
Gjett hva........ ingenting skjedde jeg gjorde det du foreslo og det fungerer fortsatt ikke før da idioter jeg gir en stjerne
Oppdater kontrollene og minnet er så høyt
Det er ganske bra, men jeg kan bare spille det samme og igjen og igjen og igjen, det gjentar seg bare om igjen
Ikke sikker fordi jeg fortsatt laster ned
(Jeg er sønnen hans, ok? ) Jeg er enig med rex asurusrex HELT!!!!!!!!
Dette spillet er søppel
Jeg elsker det broren min spiller dette spillet mye
dette spillet er for lagy ikke spill det det suger
Åh
Det er ikke så bra
dette spillet er kjempebra jeg liker kampsystemet og jeg elsker hvordan jo mer skade du tar, jo mer banket ser karakteren din ut
Dette spillet suger det, jeg mener hvis du kjemper mot en vanlig er det OK, men hvis det er sjeldent, vil du bare si oppss, det går dagen min
For mye annonser
Lastet ikke raskt nok
Infinity Shooting: Galaxy War არკადული mif
3 stjerner
De fortsetter å plage deg
Det er ille! fordi etter lang tid blir det kjedelig og det fortsetter å si at innettet ditt er dårlig, men det er det ikke! Gå deg vill, få aldri denne appen!. Og fikse forsinkelsesproblemet, vær så snill
Det verste spillet noensinne
Veldig veldig kjedelig uten PVP og kontroller suger
dårlig
Multiplayer bør være en ad jeg mener PvP med venn
fantastisk, vær så snill å lag mer karakter
Jeg satt på den første skjermen kunne ikke engang spille den, og alt den sa var vennligst vent og gjett hva jeg gjorde i 10 minutter og ga opp
Jeg har appene du har det samme som meg
Super Pixel Heroes 2022 Árkádjátékok ejjf
Jeg liker spillet, men når du har det, kan du ikke kjøpe de andre robotene som jeg synes er rart, kan du fikse det, men hvis du kan fikse det, bare glem det